oberfranken
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 8 Nis 2008
- Mesajlar
- 19
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
merhaba suan acıköğretim sosyal bilimler bölümde okumaktayım mezun oldğm takdrde 3.sınftan devam edebilrmym 3. ve 4. sınftn devam edebilorsam mezun oldktan sonra pomem e girme şansın oluormu teşekkürler