sosyal bilimler

oberfranken

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
19
Tepkime puanı
0
Puan
0
merhaba suan acıköğretim sosyal bilimler bölümde okumaktayım mezun oldğm takdrde 3.sınftan devam edebilrmym 3. ve 4. sınftn devam edebilorsam mezun oldktan sonra pomem e girme şansın oluormu teşekkürler
 
bende sosyal bilimler okuyorum 1. sınıf ön lisansı bitirdikten sonra işletme ve iktisattan 3 e devam edebiliyosun dikey geçiş sınavıylada örgün sosyoloji okuysbiliyosun benim bildiğim bu kadar umarım yararı olur sana başarılar
 
ewt nazlıma katılıyorum 2.sınıftayım bende antropoloji çağdaş türk edebiyatı we felsefe den kaldım büte ah bi geçsem alacam diplomayı 48 le kaldım ya.nyse umarım büt te weririm.
 
@nazlım zaten doğru bir açıklama yapmış.

@papercut__emre seninde tez zamanda okul biter inşallah.
 
sosyal hizmetleriyle sosyal bilimler arasında fark varmı ikisi aynı bölüm mü ben sosyal hizmetler bölümünü kazandım ama aö bununla ilgili bi yazı bulamadım bi fikriniz var mı?
 
yakşamlar bende bu sene sosyal hizmetleri kazandım çok güzel bir bölüm ama dersleri çok ağır umarım başarabiliriz sosyal bilimlerle arasında fark var mı bilmiyorum çünkü sosyal hizmetler diye kimse bilmiyor sosyal bilimler diyince anlıyorlar.
 
evt arkadaşlar doğru bilgiler sosyal bilimleri bitirdikten sonra direk 3.sınıftan işletme veya iktisat fakültesine devam edebiliyoruz bende bu avantajını çok seviyorum:)
bide ben bu sene 2.sınıfa geçtim dersler baya bi ağır arkadaşlar inşallah takılmadan geçerim ya...
 
selam arkadaşlar bende sosyal bilimler 2.ci sınıftayım ama belkı ınmayacaksınız çözecek soru bulamıyorum zaten dersler agır üstune bırde pekiştirme yapamıyorum ben ne yapacam bu sene kalırsam yandım
 
....

bende sosyal bilimler okuyorum 1. sınıf ön lisansı bitirdikten sonra işletme ve iktisattan 3 e devam edebiliyosun dikey geçiş sınavıylada örgün sosyoloji okuysbiliyosun benim bildiğim bu kadar umarım yararı olur sana başarılar

evt arkadsm dgs yle geciş yapabiliyrsnz bende 2. sınftayım hacettepe ünv.sosyoloji yada sos. bilimlr uzmanlıgına gecş yapmk isiyrm ama ne kadr net yapmalym bilgm yok ve burdan bilgi edinemıyrm
 
dgs de sadece sosyoloji var olarak biliyodum sosyal bilimler uzmanlığını ilk defa senden duyuyorum bende nihayet bu sne önlisans diplomamı alabilecem inşallah arkadaşalr gerçekten bu seneki derslerimiz baya ağır ben bu kadar olacağını tahmin etmiyodum şimdiden başarılar dilerim hepinize
 
dgs de sadece sosyoloji var olarak biliyodum sosyal bilimler uzmanlığını ilk defa senden duyuyorum bende nihayet bu sne önlisans diplomamı alabilecem inşallah arkadaşalr gerçekten bu seneki derslerimiz baya ağır ben bu kadar olacağını tahmin etmiyodum şimdiden başarılar dilerim hepinize

SosyaL Bilimlerden Geçiş yapılan Bölümler;
2008 Klavuzuna göre,

-Halkla ilişkiler
-Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-SosyaL Hizmet
-SosyaL Hizmetler
-Sosyoloji
:)
 
slm arkadslar ben bu siteye yeni üye oldum artık bazı konularda sizibde bilgilerinize basvuracağım şimdiden tesekkerür eder herkese basarılar dilerim.
 
ben bir türlü bu sitede nerde ders çalışılıyor göremedim gitti
 
ben bu sitede ders çalışmak için nereyi tıklladıysam sohbet oodaları ve mesajlar var ben nerden ders çalışabilirim bana tam olarak bilen biriniz cevap yazabilirler mi
 
acemi değilim
çok saçma sapan gördüm bu siteyi dres çalışmak için denildi ama ben öyle bişey göremedim
 
bu bir destek sitesi ders çalışma yeri değil merak ettiklerin i sorarsın bilen arkadaşlar yardımcı olur bu kadar
 
slm.ben afdan yararlanarak kaydımı yaptırdım
2. sınısf derslerini bilen varmı ben bulamadımda
:mad:
 
slm.ben afdan yararlanarak kaydımı yaptırdım
2. sınısf derslerini bilen varmı ben bulamadımda
:mad:

Yurt.ve Çevre Bilgisi 1-6
Felsefe 1-6
Antropoloji 1-5
Siyaset Bilimi 1-8
Çağdaş Türk Edebiyatı 1-6
Toplum ve İletişim 1-5
Türk Dili 1-8
Atatürk İlkeleri 1-15

İyi çalışmalar, Başarılar;)
 
Geri
Üst