pegasus_dna
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 28 Ocak 2010
- Mesajlar
- 1,415
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 0
- Yaş
- 37
- Şehir
- Sakarya
haftasonu görcez bakalım... konularım bitti soruları da yeteri kadar çözdüm ...sabırsızlıkla sınavı bekliyorum
bende herkese başarılar diliyorum allah herkese zihin açıklıüı versindurum 0-0 şuanda bakalım ilk golü kim atacak ankaragücü mü yoksa aöf gücümü
![]()
1 gün 21 saat kaldı... hade bakalım az kaldı ...
o zaman ppanik var panik var !!kızdon't panic demekle olmuyorr:
![]()
ya ben cıkmıs soruları cozuyorum bı gun bakıyosun 90 dan assagı not almıyorum bı gun ıse 70-60 larda gezıyo notlar cok yogun bı sekıldede calısıyorm hanı uzn zamandan berı ınıye bolye oldu bıde cok stres yaptı sımdu bu olay bende :S![]()