Kamu Yönetimi

Merhaba Bende Kamu Yönetimi 3.Sınıf öğrencisiyim Artık ..
 
ben kamu yönetimi 3. sınıf öğrencisiyim, eskiden bu sitede kitapların özetleri oluyordu, artık ayrıntılı hiçbir şey bulamıyorum, açılan sayfaların içleri hep boş, hep birlikte konu özetleri çıkarsak tabi eğer yoksa, kitaplara uzun uzun çalışmak çok vaktimi alıyor, bir konu en az 3 saatte bitiyor, birlikte paylaşsak herkes birbirinden faydalansa daha güzel olmazmı?
 
Kamu Yönetimi bölümünün bilgileri güncellenmiş ve detaylandırılmıştır.
 
Merhabalar. Kanu yonetimi okuyorum fakat kpss onlisans a girebilmek icin oncelikle ikinci yili tamamlayip onlisans diplomasi almak istiyorum. Bunun icin ne zaman, nereye dilekce vermem gerekiyor ? Donem baslamadan bildirmeli miyim bilemedim celiskide kaldim. Simdiden tesekkur ederim
 
Merhabalar. Kanu yonetimi okuyorum fakat kpss onlisans a girebilmek icin oncelikle ikinci yili tamamlayip onlisans diplomasi almak istiyorum. Bunun icin ne zaman, nereye dilekce vermem gerekiyor ? Donem baslamadan bildirmeli miyim bilemedim celiskide kaldim. Simdiden tesekkur ederim


Aof büronuzla irtibata geçiniz.
 
Geri
Üst