Kamu Yönetimi

bende kamu yönetiminde okuyorum aynı zamanda calısıyorum kamu sektöründe
 
öncelikle aramıza yeni katılan tüm kamu yönetimi okuyan arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum.
ben kamu son sınıfta okuyorum bazı arkadaşlarımın dediği gibi bu bölüm gerçekten zor.dersler 2.sınıfa kadar aynı daha sonra farklı dersler ayrılıyor.ama düzenli ve programlı bir şekilde çalışınca çok daha kolay hale geliyor.
 
Merhaba herkese.
Kamu Yönetimi 2.sınıf öğrencisiyim.
Çevremdeki kişiler Kamu Yönetimi için 2. sınıftan sonra kolay diyorlar.
3 ve 4. sınıf, gerçekten daha kolay mı?

Herkese derslerinde başarılar....
 
arkadaşlar herkese merhaba ben kamu yön. 4. sınf öğrencisiyim ve bu yıl kpss sınavına girecen (nasip olursa) kpss alan derslerinden hangilerinden sorumluyum ben bir türlü bilgi edinemedim bilen varsa yardımcı olursa sevinirim sınava girecek herkese başarılar.
saygılarımla
yusuf karabulut
 
slm arkıadaşlar hepinize başarılar bende kamu okuyorum
 
arkadasla öncelıkle şunu söyleyeyım, dost acı derler ya hani, kamu yönetimi zor bir bölümdür. dersler sıkıcı gelebılır. öncelikle kişi kamu yönetimini seçiyorsa bu bölüme bir ilgisinin hevesinin olması lazım. yoksa hiç bir verim alamaz. ben bu bölümü sevdıgım için geldim ve şimdilik iyi gidiyor çalışmalar. inşallah hepimiz başarırız sınavlarda. ..........
 
bu bölümle ve derslerle ilgili sorusu olanlar varsa elimden geldiğince yardımcı olurum, püf noktalarını belirtirim...
 
bende kamu yönetimi okuyorum ancak bu sene matematiği veremezsem 3.sınıfa geçemicem çünkü matematik dersim 1.sınıftan kalma matamatik dersine o kadar çalıştığım ve kendi kendimeyken neredeyse bütün soruları çözdüğüm halde sınavda sorular bana yabancılaşıyo sanki bu konuda ne yapmam gerekiyo sizce bi fikri olan varmı
 
Merhaba herkese.
Kamu Yönetimi 2.sınıf öğrencisiyim.
Çevremdeki kişiler Kamu Yönetimi için 2. sınıftan sonra kolay diyorlar.
3 ve 4. sınıf, gerçekten daha kolay mı?

Herkese derslerinde başarılar....

arkadaşlar başarı derlere yansıdıkca anlama ve kavrama olayıda isker istemez kolaylaştı intibası ağır basıyor.ben 4. sınıfa gididiyor
 
1.SNF çıkmış final sorularına ulaşmak mümkünmü?yardımcı olursanız sevinirim:)
 
bilgi için teşekkürler
 
merhaba sevgili arkadaşlar ben kamu yönetimi 2.sınıf öğrencisiyim dersler zor değil ama çalışmak için zaman ve fırsat oluşturmanız lazım çoğu soruları mantıkla çözersiniz hepimiz az çok hayatla ilgili doğru veya yanlış nedir biliyoruz ve hepimizin ileride daha düzeyli yaşamak için hedeflerimiz var.bu bölüm hem sosyal hemde analitik mantığa sahip herkesin başarılı olacağı bir bölüm ayrıca
çalışma alanları çok geniş mesela vali kaymakam devlet kurumlarında yöneticilik bakanlıklarda çalışma olanağı ve birde kendimizi çevresel olarakta geliştirirsek siyasi literatürde milletvekili bakan başbakan hatta cumhurbaşkanı bile olabiliriz hayal gibi görünsede
itemek başarmaktır hatta derslere
her boş bulduğunuz anda çalışın derim mesela 30 dk lık otobüs yolculuğunda etrafı izleyeceğine kitabını oku ben bu şekilde başarılı oluyorum birazsıkıcı gelebilir ama
4 sene dişimizi biraz sıkarsak başarırız
en azından öss ye çalışmaktan daha zevkli bütün aöf lilere başarılar dilerim herşey gönlünüzce olsun hayırlı cumalar...kamu 2.sınıftan volkan...
 
ya arkadaşlar henüz google bakmadım ama hiç kamu yönetimini bitirdikten sonra vali kaymakam olan var mı
 
slm ben arnıza yeni katıldım.benim bi sorum olucak:kamu yönetiminden mezun olan biri kolaylıkla iş bulabilir mi?
şimdiden teşekkürler
 
Matematik

bende kamu yönetimi okuyorum ancak bu sene matematiği veremezsem 3.sınıfa geçemicem çünkü matematik dersim 1.sınıftan kalma matamatik dersine o kadar çalıştığım ve kendi kendimeyken neredeyse bütün soruları çözdüğüm halde sınavda sorular bana yabancılaşıyo sanki bu konuda ne yapmam gerekiyo sizce bi fikri olan varmı

Bende matematik dersinden daha önceden bitirdiğim yüksekokulda Matematik 1-2 derslerinden toplamda 12 sınava girerek geçebilmiştim:)Şİmdide Kamu okuyorum ve 3.yılımda matematiği verdim büt.de.Çözümü İlkumut deshanesinin 20 cd lik eğitim seti var onu iki defa dinledim ve deneme sınavlarını çözdüm oldu.Seninde kurtulman dileğimle kolay gelsin.
 
slm. kamu yönetiminin çoğu dersi mantıkla çözülmez. öğreniğin hukuk ta mantık imkansızdır sınavlarda. tamamen bilgi içerikli sorular sorulur. türk vergi sistemi, devlet bütçesi...... ve birçoğu böyle. çalışmayan insan kesinlikle geçemez. ayrıca her bir üst sınıfta dersler daha da zorlaşıyor...çalışmak lazım...
 
arkadaslar bana yardımcı olursanız sevinirim ben internetten nerden nasıl ders calısabilirim yardımcı olursanız sevinirim
 
arkadaslar bana yardımcı olursanız sevinirim ben internetten nerden nasıl ders calısabilirim yardımcı olursanız sevinirim

e-ogrenme portalından çalışabilirsiniz,
ORDa videolar,testler,geçmiş yıllara ait sorular bulunmakta,faydasını görüceksinizdir;)
 
Geri
Üst