A
adim_hayal_olsn
bende kamu yönetiminde okuyorum aynı zamanda calısıyorum kamu sektöründe
Merhaba herkese.
Kamu Yönetimi 2.sınıf öğrencisiyim.
Çevremdeki kişiler Kamu Yönetimi için 2. sınıftan sonra kolay diyorlar.
3 ve 4. sınıf, gerçekten daha kolay mı?
Herkese derslerinde başarılar....
bende kamu yönetimi okuyorum ancak bu sene matematiği veremezsem 3.sınıfa geçemicem çünkü matematik dersim 1.sınıftan kalma matamatik dersine o kadar çalıştığım ve kendi kendimeyken neredeyse bütün soruları çözdüğüm halde sınavda sorular bana yabancılaşıyo sanki bu konuda ne yapmam gerekiyo sizce bi fikri olan varmı
arkadaslar bana yardımcı olursanız sevinirim ben internetten nerden nasıl ders calısabilirim yardımcı olursanız sevinirim