semihay
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 6 Eki 2012
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 35
- Web sitesi
- twitter.com
- Bölüm
- Kamu Yönetimi
- Şehir
- İstanbul
Merhaba Bende Kamu Yönetimi 3.Sınıf öğrencisiyim Artık ..
Merhaba Bende Kamu Yönetimi 3.Sınıf öğrencisiyim Artık ..
Merhabalar. Kanu yonetimi okuyorum fakat kpss onlisans a girebilmek icin oncelikle ikinci yili tamamlayip onlisans diplomasi almak istiyorum. Bunun icin ne zaman, nereye dilekce vermem gerekiyor ? Donem baslamadan bildirmeli miyim bilemedim celiskide kaldim. Simdiden tesekkur ederim