Kamu Yönetimi

selam arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım..bu sene anadolu üniversitesi aöf kamu yönetimi bölümüne kayıt yaptırıcam..Bölüm ile ilgili pek fazla bir bilgim yok.1. sınıf derslerinden anladığım kadarıyla özverili bir çalışma istiyor. bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim..ayrıca sizinle tanışmayıda çok isterim..saygılar...
 
selam arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım..bu sene anadolu üniversitesi aöf kamu yönetimi bölümüne kayıt yaptıdım..Bölüm ile ilgili pek fazla bir bilgim yok.1. sınıf derslerinden anladığım kadarıyla özverili bir çalışma istiyor. bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim..geçmiş yıllara ait soru ve cevapları verirseniz sevinirim
..saygılar...
 
değerli arkadaşlar öncelikle hoş geldiniz hayırlı olsun sizin için ben de geçen sene başaldım kammu yönetimi okuyorum korkmanıza gerek yok özet kitapları çalışmanız bile yeterli size tavsiyem murat yayınlarını kullanın bazı soruların aynısı çıkıyo ama gerçekten kafa yormanız gerekir hadi kolay gelsin
 
merhaba bende kamu yonetımı birinci sinifa kaydoldum ders notlarını nerden bulabilirim
 
sınav sonuçlarını bu adresten öğrenebilirsin
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
sizce çalışmak için aof kitaplarımı yoksa yardımcı kitaplarmı
hangisinden çalışmalıyım
murat ilkumut duydum iyimi sizce
 
aöfün verdiği kitaplar çok karışık ve çalışmaya zamanda yetmez murat yayınlarını tavsiye ediyorum
 
aöfün verdiği kitaplar çok karışık ve çalışmaya zamanda yetmez murat yayınlarını tavsiye ederim
 
ama bi yandanda örnekli anlatım dıyorsan hiç üşenme otur oku yeni kayıt oldum ama inan bunu tavsiye eden arkadasa hala tsekkur ediyorum sende dene yanılmazsın diye düşünüyorum.....
 
teşekkürler arkadaşlar bende 1, sınıfım inş sınavlar iyi geçer. murattan çalışırım heralde
 
SELAM bende aranıza bugün katıldım kamu yönetimi üçüncü sınıfa dikey geçiş yaptım çıkmış soruları merak ediyorum nerde bulabilirim.
 
slm biz şimdi hangi konulardan sorumluyuz yoksa kitabın hepsinden mi sorumluyuz lütfen bilen söylesin şimdiden teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrr
 
slm biz şimdi hangi konulardan sorumluyuz yoksa kitabın hepsinden mi sorumluyuz lütfen bilen söylesin şimdiden teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrr

Sitede biras dolaşsan bulabılrısn aslında :)


TABLO- 3 İKTİSAT VE İŞLETME
FAKÜLTELERİNDE 1. SINIFTA OKUTULACAK
DERSLER VE ARA SINAV SORUMLULUK
ÜNİTELERİ
ARA SINAV
DERS ADI SORUMLULUK
ÜNİTELERİ
1. Genel Muhasebe 1- 10
2. Genel İşletme 1- 9
3. İktisada Giriş 1-10
4. Genel Matematik 1- 8
5. Davranış Bilimlerine Giriş 1- 8
6. Hukuka Giriş 1- 8
7. Temel Bilgi Teknolojileri 1- 7
 
Merhaba arkadaşlar.
Kamu Yönetiminde okuyorum.Geçen sene ilk yılımdı ve alttan ders bırakmadan 2. sınıfa geçtim (allah şükür).Ancak çalıştığım için ve derslere çok fazla zaman ayıramayabileceğimi düşünerek, Genel Matematik, İktisada Giriş ve Genel Muhasebe dersleri için bir dersaneden yardım aldım.
Bu sene de aynı yöntemi düşünüyorum.
İstatistik, İktisat Teorisi ve Muhasebe Uygulamarı dersleri için tekrar dersaneye kayıt yaptırdım ama Ticaret Hukuku dersi içinde zor gibi duyumlar aldım.Bu dersi gören, yardımcı olabilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
Şimdiden teşekkür ederim...

Merhaba bende 2. sınıfa geçtim eğer mümkünse ders notlarını buraya eklermisin çok sevinirim ben alttan 2 ders le geçtim (muhasebe ve iktisat uygulama )ve notlarını verirsen sevinirim
 
bende aöf kamu yönetimi 2. sınıfta okuyorum ama bölümümü değiştirmek istiyorum istemediğim bir bölüm çünkü bi fikri olan varmı
 
bende aöf kamu yönetimi 2. sınıfta okuyorum ama bölümümü değiştirmek istiyorum istemediğim bir bölüm çünkü bi fikri olan varmı

değiştirme babacan yaw.
ne işin var
kamu ya deva m:D
 
bende aöf kamu yönetimi 2. sınıfta okuyorum ama bölümümü değiştirmek istiyorum istemediğim bir bölüm çünkü bi fikri olan varmı

Bölümünüzü değiştiremiyorsunuz;)
Ancak Öss'ye tekrar girerek yapabilirsiniz;)
 
sanırm 2. sınıftan 2 yılllık diploma alarak başka bir bölüme kayıt yapabilir 2+2 şeklinde ( 1.ve2. sınftan alttan ders klmayacak)
 
Geri
Üst