ARALIK Celbinde Askere Gidenlere Özel Konudur.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sanko86
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
evet ilçe askerlik şubesinden öyle dediler bağlı bulunduğum ildeki askerlik şubesi ise(telefonla aradım) 15 temmuzdan sonra gelirsin dedi olacak iş değil alay mı ediyorlar napıyorlar bilemiyorum,kafalarına göre tarih söylüyorlar sanırım.

bencede kafalarına göre takılıyolar. biz hemen halledip, işimize gücümüze bakalım dedikçe tarih sürekli uzuyo hadi hayırlısı
 
bencede kafalarına göre takılıyolar. biz hemen halledip, işimize gücümüze bakalım dedikçe tarih sürekli uzuyo hadi hayırlısı

sanırım olay şu aralık celbi erken sevk için başvurular 01 ağustos-25 ekim olduğu için ileri tarihe atıyorlar şimdi askerlik kararı aldırsakta erken sevk için ağustosta bir daha gideceğiz tabi ön muayene de olacak yani askerlik kararı+erken sevk(buna postayla bağlı bulunduğun şubeye yollayacağın dilekçe de dahil sanırım)+ön muayene hepsi birarada olsun uğraşmayalım gibi birşey heralde.anlamadım başka giden arkadaş varsa burdan bilgilendirsin bizi.
 
Benimde işlemlerim bitti askerlik durum belgesini aldım.Tecilimi bozdurmak istiyorum aralıkta gitmek istiyorum diye dilekçeye yazdırıp imzalattılar.askerlik durum belgesinde aralık 2009 yazıyor celb olarak şimdi bana ekimin ilk haftası ara dediler erken sevk kabul olmuşmu olmamışmı diye
 
bende bugün kayseri şubeye gittim. hiç bi işlem yapamıyoruz haftaya gelin dediler hayret bişe ya.
 
Askere gidecek olanlara şimdiden hayırlı tezkereler insallah Rabbim bu kutsal görevden alnınızın akıyla dönmeyi nasip etsin keske bende gitsemm yaa:( askere gitmek herkese nasip olmazz
 
Askere gidecek olanlara şimdiden hayırlı tezkereler insallah Rabbim bu kutsal görevden alnınızın akıyla dönmeyi nasip etsin keske bende gitsemm yaa:( askere gitmek herkese nasip olmazz

Teşekkürler.

Allah söyletti derler ya bende başlığa Aralıkta askere gidecekler diye yazmışım.Sanki kesin gibi:)
 
Benimde işlemlerim bitti askerlik durum belgesini aldım.Tecilimi bozdurmak istiyorum aralıkta gitmek istiyorum diye dilekçeye yazdırıp imzalattılar.askerlik durum belgesinde aralık 2009 yazıyor celb olarak şimdi bana ekimin ilk haftası ara dediler erken sevk kabul olmuşmu olmamışmı diye

selam arkadaşlar. bende aranıza yeni katıldım.banada sana dedikleri gibi dediler. ama muhtemelen 1 aralık yazıyor. nisana kalma durumu varmı diye sordum.olabilir dediler...
 
arkadaşlar pazartesi günü askerlik şubesine saat 10:00 gibi gittim 11:30 da işim bitti.Asalın sitesinde yazılanları götürdüm.Benden sadece diploma aslı ve 4 tane fotokopisini ve kimlik aslı ve 3 tane fotokopsini istediler.Muayenemi falan oldum 3 kez inip çıktım en alt kattan en üst kata...Sonuda şubedeki memur kadın kasımda gel sevk kağıdını al aralıkta askersin dedi. :D
 
ark. ben de büt lerde geçersem mezunum ve aralık ayına yetişiyorum muayne süresi ekim 31 kadar sürüyormuş yani mezun olursam bende sizlerdenim :D
 
Geri
Üst