brembo3838
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 27 May 2009
- Mesajlar
- 126
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 0
- Şehir
- Adana
1 hafta nasıl uzun gecti ya... daha iki hafta var sonuclar icin
Bende aralıkta gitmek üzere muayenemi yaptırdım. Herşey hazır ama sınıfı geçersem tecil hakkım devam edecekmiş. Bu konuda bilgisi olan varmı?
aralıkta gitmek icin sen muayeneyi ne zaman yaptırdın ylmzsngl ?
2009 şubatta
ben 2003'de muayene olmustum. tekrardan verem savaşa gidip muayene olmak gerekecekmi yoksa sadece tek muayenemi yapılıyo?