brembo3838
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 27 May 2009
- Mesajlar
- 126
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 0
- Şehir
- Adana
neden yazmaz acaba
Bilgi için teşekkürler.Maşallah çok hızlısın![]()
bugün diplomamı aldıktan sonra, askerlik kararı aldırmak üzere askerlik dairesine gittim. sistem yenilenmesinden dolayı 07.07.2009 tarihine kadar tüm
Türkiyedeki askerlik şubelerinde karar aldırma işlemi yapılamıyor bilginize.
aralıkta askere gidebilmem için şubeye nezaman gitmek gerekiyo bilen varmı
Iyi akşamlar arkadaşlar ben diplomayı alır almaz askerliğe başvuracağım acaba hangi ayda askere alırlar bilginiz varmı
sabahın köründe kalktım gittim yolladılar gene geri,salı gel demişlerdi şimdi de 18-30 ağustosta gelin diyorlar daha uğraşmayacam yok ya.
evet ilçe askerlik şubesinden öyle dediler bağlı bulunduğum ildeki askerlik şubesi ise(telefonla aradım) 15 temmuzdan sonra gelirsin dedi olacak iş değil alay mı ediyorlar napıyorlar bilemiyorum,kafalarına göre tarih söylüyorlar sanırım.18-30 ağustos olduğundan emimisin? temmuz olmasın?