ARALIK Celbinde Askere Gidenlere Özel Konudur.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sanko86
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bende az önce aldığım sonuçlar doğrultusunda mezun oldum gerçi bu benim bitirdiğim 2. üniversite oldu yaş 28 doğma büyüme izmirliyim izmirde yaşıyorum ama kütüğüm aydın kuşadasında burada okuduklarıma göre aralıkta gideceğiz askere bakalım şansımıza neresi düşecek herkese hayırlı teskereler şimdiden.
 
herkese hayırlı olsun arkadaşlar Aralık celbi için başvuru tarihleri 01 Ağustos-25 Ekim arası telaşeye gerek yok.
 
arkadaslar bende mezun oldum 2009 ıktısat mezunu bende askerlık subesının onundeyım belırlenen tarıhte :)
 
Herkese hayırlı olsun tertiplerim.
 
hayırlı olsun arkadaşlar.hayırlı tezkereler dilerim.
 
mezun olan arkadaşlara hayırlı olsun diyorum. Benimde tek ders vardı şükürler olsun onuda vermişim aralıkta hep beraber askere hayırlısıyla....
 
ya ben muhasebe denetimden 1soruyla kalmışım itiraz etme hakkım varmı..askere gitmeliyim lütfen yardımcı olun..
 
açıköğretimden sadece 3 kişi mezun oluyo galibe:):) biz savunuruz vatanı üçümüz :):)

yeni gördüm daha ben de mezun oldum arkadaşlar.hepimize hayırlı olsun.inşallah aralıkta gideriz yarın hemen başvurumu yapıyorum sağlama almak lazım:)
 
Diploma almadan başvuru yapmayın.Sakata gelirsiniz.Diploma aslını isteyecekler sizden.
 
arkadaşlar sanırım iki başvuru yapacağız;
1.başvuru mezun olduktan ve diploma elimize geldikten sonra
8 adet fotoğraf
diplomanın aslı ve 3 fotokopisi
2 adet nüfus cüzdan sureti ve aslı
1 adet tecili kaldırmak için hazırlanmış dilekçe

bu şekilde tecil kalkıyor.

2.başvuru ise 1 ağustostan itibaren askere erken sevk için işlemlerden oluşuyor.
yanılıyor muyum herşeyi öğrenip uygulamakta fayda var,2 ayrı başvuru olacak değil mi?cevaplarsanız sevinirim.
 
Ben askerlik şubesini aradım.Diplomayı alınca 6 fotoğraf-diploma aslı ve 3 fotokopisi-nüfus cüzdan aslı ve 2 fotokopisini al gel dediler.
 
Aralıkta bende gidecem görüşürüz :):) aynı yere düşersek torpil yaparız artık birbirimize:)
 
Bende varım arkadaslar mezun oldum agustosta gitmek için ugraştım ama yetişmiyor bosyere 3 ay daha bekliyecegim
 
arkadaşlar aöf büro web hizmetinde hala mezun oldunuz demiyor sizlerdede öylemi ?
 
bende aralık ta sızlerle beraberım arkadaslar dıplomaları alabılseydık bu ay sonuna kadar agustosa yetısırdı 15 gun ıcın4 ay beklemek sıkacak ınsanı dıplomalar ıcın buro yu arayan olursa haber versın arkadaslar temmuz 5 ten ıtıbaren gelebılır
 
Geri
Üst