Arkadaşlar van da sağlık kurumları işletmeciliğinde okuyanlar varsa yazsınlar tanıyalım birbirimizi
2002 yılında 4 yıllık açıköğretim işletmeyi bitirdim.şimdi sağlık kurumları işletmeciliği okumak istiyorum.derslerin bir çoğu aynı okuduğum dersleri tekrar okuyacakmıyım yoksa muaf mı sayılacağım.
arkadaslar 2.sınıftayım ve sağlık kurumlarında malıyet yönetimi ve finansal yönetimi derslerine nasıl calısacagımı bilmiorum yardımcı olursanız cok sevinirim
s.a arkadaşlar sağlık kurumları işletmeciliği önlisans mezunları iş imkanları nedir?Bilgilendirirseniz sevinirim...