sınavda başarılar.._0_0

senın gıbı bende 16 dogru bazılarından 14 yapsam gecıyorum bsarılar
 
7 gün kalmış ....bir an önce olup bitse oh çeksem:D
 
aynen sınav yaklaştıkça insan boğuluyor bitse artıkda kurtulsak dioruz bizde:)
 
aynen bıtsede
 
son 6 gün biraaz çalışma azmi ver rabbim...
 
amın bıde gecsek
 
arkadaşlar haftasonu finaller var ben şimdidenhepinize bol şanslar diliyorum,herkese allah zihin açıklığı versin....sınavdan sonra görüşürüz rabbim yar ve yardımcınız olsun...

başarılar:-)
 
ark herkeze basarılır
 
son 3gün yusuf yusuf atıyoreee :D
 
stres yapmıyorum dıyen yalan soyler
 
Arkadaşlar sınavınızda başarılar dilerim.Umarım herkes emeklerinin karşılığını alır.

yazcs5.jpg
 
'' Yaşam her zaman her yerde yapar sınavını. Ve seçenekler sunar. Çoktan seçmeli bu sınavda bazen tek bir seçenekte takılır kalırız, diğerlerini okumayız bile.
P138.gif



Sonradan '' KEŞKE '' okusaydım, ben bunun cevabını biliyordum deriz. Sınavlarınızdan hep yüz akıyla geçebilmeniz dileğiyle. Sevgiyle kalın:)
Ne giriş yaptım ya hu :p
 
2.jpg

arkadaşlar hepinize sınavda başarılar dilerim inşallah sınavlarımız çok iyi geçer...:)
 
herkeze basarılar
 
benim iyi geçti ula huku çıldırrtı sadece .....sövdüm içimden çok sınavda...:@ onun dışında harika.... görüşürüz agalar:D:D:D:D:D
 
Geri
Üst