pegasus_dna
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 28 Ocak 2010
- Mesajlar
- 1,415
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 0
- Yaş
- 37
- Şehir
- Sakarya
bende sınavı devlet sorunu haline getirenlerdenim ... dünden beri soru çözme olayını bıraktım sanki bişey bilmiyormuşum gibii.. şaka maka 1 gün 11 saat kaldı ... arkadaşlar sınavda başarılar ...