örgün- aöf - askerlik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan youngboi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

youngboi

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Halkla İlişkiler
Şehir
Eskişehir
arkadaşlar ben şuanda bir üniversitede örgün olarak okumaktayım ancak son senem.Aynı zaman da açıktan 2 yıllık okuyorum. Örgün eğitimim bitip , açık öğretim öğrenciliğim devam etse bile askerliğimi tecil ettiremediğimizi duydum. konuyla ilgisi olan arkadaşlar bildiklerini paylaşırlarsa memnun olurum.Şimdiden teşekkürler.
 
Örgün öğretim ile birlikte açıköğretim programına kayıtlı erkek öğrencilerin askerlik işlemleri, örgün öğretimdeki statülerine göre yapılır. Açıköğretim programlarına kayıt yaptırdıktan sonra örgün öğretimden kaydını sildiren öğrenciler bu durumlarını belgelendirmek koşuluyla askerlik işlemleri dâhil tüm öğrencilik hizmetinden yararlanırlar.
 
tremendous öncelikle teşekkür ederim yorumun için... Askerlik şubeden öğrendiğim bir bilgi belki daha önce paylaşılmıştır ama ben yeni öğrendim ve tekrar yazıyorum. ben şuan örgün üniversite son sınıf öğrencisiyim, okulum bitince açıktan 2 yıllık okumam askerliğimi tecil ettirmeye yetmiyor. eğer 4 yıllık açık okusaydım oluyormuş.
 
Geri
Üst