youngboi
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 4 Şub 2014
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Bölüm
- Halkla İlişkiler
- Şehir
- Eskişehir
arkadaşlar ben şuanda bir üniversitede örgün olarak okumaktayım ancak son senem.Aynı zaman da açıktan 2 yıllık okuyorum. Örgün eğitimim bitip , açık öğretim öğrenciliğim devam etse bile askerliğimi tecil ettiremediğimizi duydum. konuyla ilgisi olan arkadaşlar bildiklerini paylaşırlarsa memnun olurum.Şimdiden teşekkürler.