matematik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan şimrah
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

şimrah

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
İmdaaat! Matematikle başım dertte...:(
 
Allah o matematiği devrile!!ooff adı bile mahvetti benii:mad:
 
amınnnn:D:mad:
 
bende matematik düşmanıyım sevmek zorunda olduğum için bu bütünleme sınavına kadar seviyo rolü oynuycam inş bütünlemede geçerimde kurtulurum, bu arada matematiğe kitap yerine videolardan çalışın soru çözdükçe seviyo insan zor soru gelince çözemeyincede nefret ediyo :cool:
 
Ben matematik yüzünden 1 sene kaldım.Evde çalışarak olmuyor kesinlikle.Hele matematik bilginiz yoksa hiç olmaz.Ben dershaneye gittim ve vize notum 38 iken 96 ya yükseldi.Matematik yüzünden 1 sene kalıp harç parasını tekrar ödemek yerine o parayla dershaneye gidin ve boşu boşuna 1 senenizi ziyan etmeyin.
 
Geri
Üst