kim haklı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan djakman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

djakman

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
aoflülere çifte standart yapılıyomu
 
Allahın yarabbim.hapbinallahu ve niğmel vekil.Ne demek ayrıcalık yok.memurluk sınavunda ayrımcılık yapıyorlar.
 
çifte standart mı daha neler ben şahit olmadım hiç öyle birşey yok bence
 
bilmediğimiz bişey mi var?:zuz
 
önceden okulöncesi aöf mezunları kpss de örgünlerden öncelikliydi ama daha sonra bu kalktı şimdi eşit.
 
öyle zaten şüphen mi var :)
 
Haklısın efsuncum.Şüphem yok sen öyle diyorsan.
 
avatar resmin çok hoş sen de hep böyle gül emi.sen de böyle güleçmisin.ben gülen gençleri çok seviyorum.bir çocuk vardı ne desen gülüğüyor millet kızıyor.ama benim hoşuma gidiyor.
 
teşekkürler. inşallah. genellikle öyleyimdir
 
çok güzel.Gülmek kalbe ve yüze iyi geliyormuş.
 
Geri
Üst