- Katılım
- 5 Haz 2011
- Mesajlar
- 158
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 0
- Web sitesi
- www.dizi-izlemek.com
- Şehir
- İstanbul
"Örfü adeti yemişim gidiyor çocuğa", "Lan sen Türk oğlusun çıkar şunları" gibi ikilimlerde kaldığımız, kimine yakışan kimine yakışmayan mevzu.
Valla ben de pek tasvip etmiyorum.Öyle karı kılıklı erkekler bence pek güzel bir cümle değil.zaman herşeyin ilacıdır kardeş.herkesi hemen yargılama.mesala fafanilerde erkek heryerine dövme yaptırması lazım heryerinde dövme olmayan erkeğe kız vermiyorlar.buna ne diyeceksin.insanların çogu dövme yaptırıyor ve biz hala adamlara günah diyoruz.herşeyi dine bağlamasanız iyi olur.dininizi kalbinizde yasaşanız insanlıga daha faydalı olursunuz.falan filan daha çok şey var.ben de böyle ukalaydım önceden herşeye islami yönden bakardım.Burası dünya dünya da yaşadıgınızı unutmayın.cennet de yaşamak isteyen hiç durmasın mezara gitsin.ama bazılarına da yakışıyor be.değil mi?saygılarımla.
Cem Yılmaz takıyor.Bence ona yakışıyor.ŞU ÖNLÜ SHOWMEN de de var.