Erkeğin Küpe takması

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gohan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gohan

Kaldırım Mühendisi
Kayıtlı Öğrenci
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
158
Tepkime puanı
1
Puan
0
Web sitesi
www.dizi-izlemek.com
Şehir
İstanbul
"Örfü adeti yemişim gidiyor çocuğa", "Lan sen Türk oğlusun çıkar şunları" gibi ikilimlerde kaldığımız, kimine yakışan kimine yakışmayan mevzu.
 
delikanlıların illet ettiği ve sokak jargonundaki karı kılıklı erkeklerdir......
 
hem şekil yapıp hemde osmanlı padişahıda takıyordu diyerek taraf etraf toplanılmaya çalışılan durum :) ayıp değil ama çekinenler var nedense :D
 
Valla ben de pek tasvip etmiyorum.Öyle karı kılıklı erkekler bence pek güzel bir cümle değil.zaman herşeyin ilacıdır kardeş.herkesi hemen yargılama.mesala fafanilerde erkek heryerine dövme yaptırması lazım heryerinde dövme olmayan erkeğe kız vermiyorlar.buna ne diyeceksin.insanların çogu dövme yaptırıyor ve biz hala adamlara günah diyoruz.herşeyi dine bağlamasanız iyi olur.dininizi kalbinizde yasaşanız insanlıga daha faydalı olursunuz.falan filan daha çok şey var.ben de böyle ukalaydım önceden herşeye islami yönden bakardım.Burası dünya dünya da yaşadıgınızı unutmayın.cennet de yaşamak isteyen hiç durmasın mezara gitsin.ama bazılarına da yakışıyor be.değil mi?saygılarımla.
 
Valla ben de pek tasvip etmiyorum.Öyle karı kılıklı erkekler bence pek güzel bir cümle değil.zaman herşeyin ilacıdır kardeş.herkesi hemen yargılama.mesala fafanilerde erkek heryerine dövme yaptırması lazım heryerinde dövme olmayan erkeğe kız vermiyorlar.buna ne diyeceksin.insanların çogu dövme yaptırıyor ve biz hala adamlara günah diyoruz.herşeyi dine bağlamasanız iyi olur.dininizi kalbinizde yasaşanız insanlıga daha faydalı olursunuz.falan filan daha çok şey var.ben de böyle ukalaydım önceden herşeye islami yönden bakardım.Burası dünya dünya da yaşadıgınızı unutmayın.cennet de yaşamak isteyen hiç durmasın mezara gitsin.ama bazılarına da yakışıyor be.değil mi?saygılarımla.

Ben kimseyi yargılamadım ki, sokak dilinde söyleneni dedim. Ayriyetten dinde zorlama yoktur ve her koyun kendi bacağından asılır.Ben dinde küpe var yok diye birşeyde söylemedim. Ama küpe takıpta delikanlı gibi davranana hiç rastlamadım en azından ben hiç görmedim. Haa yakışır yakışmaz artık o karşı cinse kalmış bir durum. Bir kıza sigara nasıl yakışmıyorsa ki erkeğede yakışmıyor aslen, küpede erkeğe o kadar yakışmıyor...
 
Cem Yılmaz takıyor.Bence ona yakışıyor.ŞU ÖNLÜ SHOWMEN de de var.
 
Türkiyede halen hoşkarşılanmayan bir durumdur .
takana saygımız vardır yada olmalıdır.
Adamın keyfine karışamazsın isteyen kulagını deldirir istemeyenin iki yüzü kara :D
 
ıyyyy hiç sevmem küpe takan erkegi ben bile hiç takmam erkege hele hiç yakışmıyo benm erkek arkadaşım şuan taksa hiç düşünmeden trkederim:)
 
Bende pek hoş algılamıyorum ailem bana herhangibir baskı yapmamasına rağmen takmam yakışmayacağını düşünüyorum
bazılarına gayetde tarz oluyor ama cıvkını çıkarmadan yapsalar şunu tadında olacak
 
gecen bayram alişverişindeyiz kabine gittim pantolan deniyorum çıktım aynadan bakıyorum bi küpeli geldi erkek Türk :) küpesi dikkatimi çekti uzun sallanan birşey :) bana geldi bu olmamiş yanlardan sıkıyo bence biraz bolunu al sana çok yakışır ay may dedi :D
 
Ohooooo işi pişirmiş oda :)
 
abı yakısana yakısıyor :D yakısmayanda da epey bı abest duruyor tatlı olanlara lafımız yok ama su eksılercıksınaradan :D yada uyarılsınlar :D:D
 
yakışan takmalı bence hatta apaçilere yasaklanmalı :D
 
hiç bi erkeğe yakışmıyo çok iğrenç duruyo bence
 
bir erkek nasıl küpe takar ya nasıl yakışıyor dersiniz kız mısın sen küpe takıon ...
 
bencede fikrimi daha öncee yazmıştım ama görünc edayanamadım bidaha yazıyım dedim çok igrenç oluyo bana hep itici gelmiştir küpeli erkeler iiiiiiiiiğğğğğğğğğ
 
bence çok yakışıyor.kızlara hiç yakışmıyor.heeehe.şaka yahu.
 
Geri
Üst