okulöncesi öğretmenliği 3.sınıf okul deneyimi eportfolyo dersimiz var ve bu derse haftalık olarak sistemden raporlarımızı göndermemizi istiyorlar.ama bu sistem açık değil yada nezaman bu sisteme girileceği hakkında kimse birşey bilmiyor bu konuda yardımcı olurmusunuz.sizin bilginiz var mı?
Merhaba ben bu sene öss sınavında gümüşhane üniversitesine yerleştirildim fakat kayıt yaptırmadım acıköğretimde kamu yönetimi 1.sınıfta kayıtlıyım simdi türk dili edebiyatı bölümüne kayıt olmak istiyorum ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun kayıtlar başladı nasıl kayıt olacağım (
s.a. arkadaşlar benim 2 senelik önlisans bitti. şimdi dikey geçiş şansımız varmış 4 seneliğe geçiş yaparsak okuduğumuz bölümün diplomasını alabiliyormuyuz yoksa o bölüm yalanmı oluyobilen varmı?