değerli adminlerimiz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dilbatu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

dilbatu

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
tşk ellerinize ve emeğinize sağlık, çok güzel bir site hazırlamışsınız.:o:o
 
okulöncesi öğretmenliği 3.sınıf okul deneyimi eportfolyo dersimiz var ve bu derse haftalık olarak sistemden raporlarımızı göndermemizi istiyorlar.ama bu sistem açık değil yada nezaman bu sisteme girileceği hakkında kimse birşey bilmiyor bu konuda yardımcı olurmusunuz.sizin bilginiz var mı?
 
slm

okulöncesi öğretmenliği 3.sınıf okul deneyimi eportfolyo dersimiz var ve bu derse haftalık olarak sistemden raporlarımızı göndermemizi istiyorlar.ama bu sistem açık değil yada nezaman bu sisteme girileceği hakkında kimse birşey bilmiyor bu konuda yardımcı olurmusunuz.sizin bilginiz var mı?

merhabalar
09 Şubat 2009 3. Sınıf Okul Deneyimi Dersinin Başlangıcı - ePortfolyo (14 Hafta

15 Mayıs 2009 3. Sınıf Okul Deneyimi Dersinin Bitişi - ePortfolyo


sisteminn nezaman açılacağı konusunda bir bilgiye sahip değilim bulunduğunuz ilin aöf bürosunu telefon açıp bilgi alırsanız daha sağlıklı olur hatta gerekli bilgiyi edinip bizlerle de paylaşırsanız sevinirim sevgiler
.
 
Merhaba ben bu sene öss sınavında gümüşhane üniversitesine yerleştirildim fakat kayıt yaptırmadım acıköğretimde kamu yönetimi 1.sınıfta kayıtlıyım simdi türk dili edebiyatı bölümüne kayıt olmak istiyorum ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun kayıtlar başladı nasıl kayıt olacağım (
 
Merhaba ben bu sene öss sınavında gümüşhane üniversitesine yerleştirildim fakat kayıt yaptırmadım acıköğretimde kamu yönetimi 1.sınıfta kayıtlıyım simdi türk dili edebiyatı bölümüne kayıt olmak istiyorum ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun kayıtlar başladı nasıl kayıt olacağım (

arkadaşım sorunun yeri burası değil
 
s.a. arkadaşlar benim 2 senelik önlisans bitti. şimdi dikey geçiş şansımız varmış 4 seneliğe geçiş yaparsak okuduğumuz bölümün diplomasını alabiliyormuyuz yoksa o bölüm yalanmı oluyo :) bilen varmı?
 
s.a. arkadaşlar benim 2 senelik önlisans bitti. şimdi dikey geçiş şansımız varmış 4 seneliğe geçiş yaparsak okuduğumuz bölümün diplomasını alabiliyormuyuz yoksa o bölüm yalanmı oluyo :) bilen varmı?

başvuru yaparken sizden diplomanın aslını veya noter onaylı istenir, siz aof okurken önlisans diplomanızdan faydalanmak istiyorsanız, sınavlar veya başvuru gereken yerlerde tavsiyem; aof bürosuna noterden onaylatacağınız diplomanızı verin aslı sizde kalsın:) başarılar
 
Geri
Üst