:(:(:( çok garip

canımcım dikkat et yahu geçmiş olsun bebeeemmm;):D
 
ayşe be betül yerim sizi ola:D:D:D
 
helal kız sana senin gibi dobrası yok dicem de var bi tane daha:D:D
 
benim arkdaşlaırmın hepsi dobra sen ol diğer leri olsun, dobra olmayanla işim olmaz datlum
 
iyiki varsnızz kuzularımmm:D sizleri çok seviyom harbiden yaa:)
 
canlarımm benim bende çok seviyorum sizi :DAllaha emanet hepiniz..
 
anam bir sevgi seli akıp gidiyo...:D:D:D
 
HE CANIMCIM ALLAH BOZMASIN :D kıskananlar çatlasın ohh ohhh :D:D
 
he valla :DD:D::D
 
Allah nazarlardan korusun MAŞALLAH MAŞALLAH :p
 
çok kötüyüm kafayı yemek üzereyim rüyamda ne görsem gerçek oluyo çok yakınımızı kaybettik ameliyat masasından kalkamadı ve ben rüyamda onun öleceğini görmüştüm çok üzülüyorum çok iyi biriydi ölüm ona yakışmadı çıldırmak üzereym ya korkuyorum artık rüyalarımdan Allah ım sen bana yardm et:(:(
 
ayy canım benim..:( allahım szilere uzun ömür versin başınız sağolsun canım..
 
başınız sağ olsun canımcım....ameliyat neyden ötürü oluyordu....:(:(:((: bana böyle oluyordu rüyamda çatışmada oluyorum terörist öldürüyorum yarına şehit haberleri...... tekrardan başınız sağ olsun ölümde bizler için
çok kötüyüm kafayı yemek üzereyim rüyamda ne görsem gerçek oluyo çok yakınımızı kaybettik amaliyat masasından kalkamadı ve ben rüyamda onun öleceğini görmüştüm çok üzülüyorum çok iyi biriydi ölüm ona yakışmadı çıldırmak üzereym ya korkuyorum artık rüyalarımdan Allah ım sen bana yardm et:(:(
 
başınız sağ olsun canımcım....ameliyat neyden ötürü oluyordu....:(:(:((: bana böyle oluyordu rüyamda çatışmada oluyorum terörist öldürüyorum yarına şehit haberleri...... tekrardan başınız sağ olsun ölümde bizler için
sağol yağmurum dostlar sağolsun..kalpten ameliyat oluyordu bundan öncede yine bir çok operasyon geçirmişti ama bunu geçemedi malesef..
gerçekten çok kötü birşey rüya görmekten korkuyorum artık off
 
korkma canımcım ya:( üzülme
 
şuanda dibe vurdum hiç ama hiç keyfim uzun sürede hiçbirşey keyfimi yerini getiremez...espirisiz duramayan ben :(:(:( çok mutsuzum içim acıyor canım yanıyor:(:(:( hiçbirşeyden tad alamıyorum....dersler umrumda değil :(:((:(:(:
 
şuanda dibe vurdum hiç ama hiç keyfim uzun sürede hiçbirşey keyfimi yerini getiremez...espirisiz duramayan ben :(:(:( çok mutsuzum içim acıyor canım yanıyor:(:(:( hiçbirşeyden tad alamıyorum....dersler umrumda değil :(:((:(:(:
canm benm biliyorsn her zaman yanındayım unutma sakın olur mu moral vermek istiyorum ama bende çok kötü durumdayım off ama ders çalış dersler önemli tmm tatlım Allah yardımcımız olsn tatlım inş içinde bulunduğumuz sıkıntılardan tez zamanda kurtuluruz:o
 
allahın izniyle atlatcaz... biraz daha iyiym duygusala bağlandım sağlıklı düşnme fırsatım olmadı ben kendim ve sevdikleirm için güçlü olmalıyım zaten duruşumda öledir anlık duygusallığın içine girdim ....saol birtanem betülüm saol
 
allahın izniyle atlatcaz... biraz daha iyiym duygusala bağlandım sağlıklı düşnme fırsatım olmadı ben kendim ve sevdikleirm için güçlü olmalıyım zaten duruşumda öledir anlık duygusallığın içine girdim ....saol birtanem betülüm saol
sende sağol yağmurum olur öyle arada insana hepimiz insanız sonuçta çok takma derslere odaklan;)
 
Geri
Üst