Ben bir kara cahil!

subutay26

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
merabalar...ben kara bir cahil dersem yalan olmaz sanırım.bu yıl sosyal bilimler bölümündeyim.fakat dersler nasıldır,ne şekildedir ya da sınavlar ne zamandır hangi derse önem vermeli,kaynaklar,yardımcı kaynaklar nelerdir? ... vs kısaca bölüm hakkında hiç bir bilgiye sahip değilim.cahil geldim,cahil gitmeyeyim.ayrıntılı olarak açıklayabilir misiniz?
saygılar...
 
merabalar...ben kara bir cahil dersem yalan olmaz sanırım.bu yıl sosyal bilimler bölümündeyim.fakat dersler nasıldır,ne şekildedir ya da sınavlar ne zamandır hangi derse önem vermeli,kaynaklar,yardımcı kaynaklar nelerdir? ... vs kısaca bölüm hakkında hiç bir bilgiye sahip değilim.cahil geldim,cahil gitmeyeyim.ayrıntılı olarak açıklayabilir misiniz?
saygılar...

Merhaba ,

Ara Sınav: 4-5 Nisan 2009
Final Sınavı : 30-31 Mayıs 2009
Bütünleme Sınavı: 5-6 Eylül 2009

Size verilen kitaplardan derslerinize çalışabilirsiniz,
Yardımcı almak istiyorsanız birçok yardımcı kitap bulunmaktadır,
Murat açıköğretim,egem,deneyim,tasarı vb.

Geçmiş yıllara ait soruları çözmeniz sizin yararınıza ;
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
bu siteden sorulara ulaşabilirsiniz,Ders videolarını izleyebilirsiniz;)
 
merhabalar,ben aycan bunun cahillikle hiç alakası yok bilmiyor olabilirsiniz bilmemek değil öğrenmemek ayıp.Ben bu sene sosyal hizmetleri kazandım bölümümün çok iyi olduğunu iş sahasını biliyorum yalnız 1.sınıf olacakki dersler çok ağır gibime geliyor nasıl çalışacağımı bilmiyorum genellikle arkadaşlarım murat yayınları almammı istiyorlar şimdiden çalışmak istiyorum geç bile kaldım bana nasıl çalışabilirim yardımcı olabilirsiniz hedeflerim var onlardan 1.si onur belgesi almak kafama koydum buda çok çalışmakla olur bana yardımcı olursanız sevinirim iyi geceler saygılar.
 
arkadaşlar kolay gelsin size gerçekten 1. sınıf zor ben 2. sınıf sosyal bilimlerim anlamadığınız yerlerde yardımcı olmak isterim şimdiden başarılar
 
arkadaşlar kolay gelsin size gerçekten 1. sınıf zor ben 2. sınıf sosyal bilimlerim anlamadığınız yerlerde yardımcı olmak isterim şimdiden başarılar

kardeş sos.blımler bıtırdıkten sonra 4 yıllık unıye sınavsız geçiyoruz ama 3. sınıfta mat gorecekmıyız bılgın var mı?
 
valla ben görmicez olarak biliyorum arkadaşım ben 3 dersten büte kaldım şimdi paso ders çalışıyorum bi mezun olimde kurban kesecem valla büt sınavları hakkında bilgin varmı zor mu kolay mı bide eylülde ya sınav büt sınavı bizim direk kayıt tarihi ne zaman acaba bi bilgin varmı şimdiden saol
 
valla ben görmicez olarak biliyorum arkadaşım ben 3 dersten büte kaldım şimdi paso ders çalışıyorum bi mezun olimde kurban kesecem valla büt sınavları hakkında bilgin varmı zor mu kolay mı bide eylülde ya sınav büt sınavı bizim direk kayıt tarihi ne zaman acaba bi bilgin varmı şimdiden saol

Geçiş tarihleri geçen yıl ekim sonunda başlamıştı,
Bu yılki tarihler henüz belli değil;)
 
Hayır matematik görmiceksiniz,
İçiniz rahat olsun;)

arkadaşım sana bi soru sorucam biz DGS ye girseydik sosyoloji ye geçiş yapabiliyoduk ya sosyolojide aöf te açıldığı için acaba sosyolojiyi seçme şansımız varmı varsa süper olur valla bi bilgin varmı?
 
arkadaşım sana bi soru sorucam biz DGS ye girseydik sosyoloji ye geçiş yapabiliyoduk ya sosyolojide aöf te açıldığı için acaba sosyolojiyi seçme şansımız varmı varsa süper olur valla bi bilgin varmı?

Açıköğretim klavuzlar yayınlandığı an bu sorunun cevabını bizde öğrenmiş olucaz,
Sosyoloji yeni bir bölüm olduğu için şu anda hiç bir bilgi yok;)
 
Geri
Üst