aşk diye bişey yok.Kişilerin çıkarları ön planda malesef.
sen bir nefes alırsın, o verir.
budur.
sence var mı böyle aşıklar?
Olmalı ... Sadece doğru zaman ve doğru insan gerekli![]()
benim seçimlerimde bir sorun var o zaman
Yanlış zaman , yanlış insan ... sorun bu sanırım![]()
benim seçimlerimde bir sorun var o zaman