Aşk

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isokor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
beklemek.. bekleye bekleye gözden olmak, sözden olmaktır.
 
kimine acı verir kimine mutluluk,, kimine huzur kimine ise yorgunluk verir..ama tadı hep aynıdır her şeyde sevgi aşk vardır...
 
farklı bir konu güzel sözler paylaşılıyor ..tşk.ler
 
farklı değil aslında ama seninde yazdığın gibi yorgunluk, huzur, mutluluk, acı.. barındırdığı, beraberinde getirdiği duygular çok çeşit bu yüzden güncelliğini koruyo sanırım hep. Demem o ki rica.lar
 
ütopik bir mevzu.:p
 
Aşk santim santim acı ,kilometrelerce uzağımızdaki umut ve burnumuzun dibindeki "mutluluk" arayışımızdır..
 
Aşk bir kum saati gibidir, kalp doldukça beyin boşalır
 
aşık oldum..ne demek bu?? ben anlamıyorum.. insanların keni kendilerine çıkardığı bir söz.. gerçekte olan bişey değil.. (bencee)
 
Aşk ürkütülen kaplumbağanın kabuğuna çekilmesidir; ve dışarı çıkmasını beklemektir.
 
Geri
Üst