AOF'lıler kafam bıraz karısık yardım

doLarfather

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
43
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
Şehir
İstanbul
ben AOF kayıt yaptırcam işletme maliye ve kamu yönetimi bölümleri arasında kaldım. secım yapmakta zorlanıyorum sız neyı onerırsınız yanı suna gıt ılerde bundan daha fazla yararlanırsın zaten dersler genel olarak aynı ha ılerde ne yapcaksınız dersenız sırket muhasebecısıyım yuksek bı ıhtımal bu yolda gıtcemm.......tercih zamanım az kaldı bir an önce yorumlarınızı bekliorum ...sımdıden herkese tesekkürler....:cool:
 
Senin yazdıklarına göre işletme ideal.
 
bende oLe dusunuyorum gennellıklede ole soyluyolar nese tavsıye için tsk
 
Ben teşekkür ederim.Ayrıca bende işletme okuyorum.
 
tercihi yaptım :D işLetme :D cok tekLıf geLdı ıSLetmecıLerden kramadım hasaok86.
 
hayırlı olsun başarılar paraları hazırla kayıt için:D
 
eheuheu :D doLar bozarLar heraLde :D
 
en güzeli kamu yönetimi derim ben tabi tercih senin
 
Geri
Üst