Aöf Ve Asteğmenlik

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Perseus
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Perseus

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
22 Haz 2013
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
31
Şehir
İstanbul
Biraz Erken olabilir kusura bakmayın.

Bazı durumlar dolayısıyla üniversiteyi açıktan okumak istiyorum. Bitirdikten sonrada askeriyede kalmak isityorum. Yani 4 sene sonunda asteğmen olarak gitmek istiyorum.

Asteğmenlik duyduma göre 3 şeye bağlıymış

1-Okudugun bölüm
2-Ordu İhtiyacı
3-Tercih

Ben Hangi bölüme kayıt olup o bölüme gidersem asteğmen olma ihtimalim yüksek olur.

Ayrıca aramızdan aöf mezunu olup asteğmen olup teğmen rütbesiyle devam edenler varmı bilgilendirebilirse çok memnun olurum.
 
Bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yokmu ? Aynı durumu bizde ileride yaşıyabiliriz ki AÖF bitirip Askeriyede Yedek subay olarak kalmak istiyen çok kişi var.
 
Açıköğretim okuyup asteğmen olan kişi sayısı oldukça azdır. Senin tercihin bu konuda bir etki etmemektedir maalesef. Sadece ordunun ihtiyacı ve okuduğun bölüm göz önüne alınmaktadır. Daha çok doktorlar, öğretmenler, veterinerler, mimar-mühendisler Yedek Subay olmaktadır.
 
Açıköğretim okuyup asteğmen olan kişi sayısı oldukça azdır. Senin tercihin bu konuda bir etki etmemektedir maalesef. Sadece ordunun ihtiyacı ve okuduğun bölüm göz önüne alınmaktadır. Daha çok doktorlar, öğretmenler, veterinerler, mimar-mühendisler Yedek Subay olmaktadır.

Dönüş yaptığınız için teşekkürler, Peki önlisansda teknik bölüm mezunu olup ardından aöf de lisans tamamlamış birisi yedek subay olabilme ihtimali varmıdır ?
 
Dönüş yaptığınız için teşekkürler, Peki önlisansda teknik bölüm mezunu olup ardından aöf de lisans tamamlamış birisi yedek subay olabilme ihtimali varmıdır ?
İhtimal tabi ki var ama hiç kimse kesinlikle olursun diyemez. Çünkü, ordunun o anki ihtiyaçları göz önüne alınarak bu kararı veriyorlar.
 
Geri
Üst