aöf büro yönetimi ve sekreterlik mezunları acil yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sebboy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sebboy

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
59
Tepkime puanı
1
Puan
0
arkadaşlar bu sene biliyorsunuz bölümün adı değişti büro yönetimi ve yönetici asistanlığı oldu bende 2012 nisan ayında özürlü memur seçme sınavına girdim mezun olduğum bölümü büro yönetimi ve sekreterlik olarak yazdım diplomamda ise açıköğretim fakültesinin iki yıl süreli büro hizmetleri ve sekreterlik bölümü büro yönetimi ve yönetici asistanlığı programındaki öğreninimi vs almaya hak kazanmıştır falan yazıyor ben bidahaki tercihte sizce bölümümün ismini değişmelimiyim yoksa farketmezmi gerçi şöyle bir durum var tercih yapabileceğim kadrolarda mezuniyet şartı olarak Büro Yönetimi, Büro Yönetimi ve Sekreterlik, Büro Yönetimi ve
Yönetici Asistanlığı, Sekreterlik, Ofis Teknolojileri ve Yönetimi,
Büro Hizmetleri ve Yönetici Asistanlığı önlisans
programlarının birinden mezun olmak diyor bu durumda farkedermi yoksa değiştirmelimiyim lütfen yardım edermisiniz
 
Geri
Üst