acil cevap yazarsanız çok sevinirim

*selman*

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
111
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
41
Şehir
Adana
selam arkadaşlar ne yazık 2 yıl işletme okudum başaramadım sonra kaydımı sildim iktisada geçtim iksattada bir sene kaldım şimdi ikinci senem bu yılda kalsam devam etme hakkım var mı 05 101985 doğumluyum askerlik 29 yaşına kadar tercih edebilme şansınız var diye duydum doğru acaba şimdiden tşk edrim sevgiler saygılar
 
29 Yaş sınırı aynen dogrudur.Ben 2008 yılında 29 yaşındaydım.Aralık 2008 yılında gidip şubeye durumumu anlattım.Dedim ki:4. sınıf öğrencisiyim 2009 Haziran'da okulum bitiyor.Sağolsunlar benim askerliğimi 2009 yılı Aralık ayına bıraktılar.Dediler ki sakın ama sakın kalma diplomanı al ve şubaye gel ben de kısmetse 10-17 Ağustos arasında gidip celp işlemlerini halledeceğim.
Okuyan ögrenciye karşı Askeriye duyarlı davranıyor.Aynı samimiyeti sizinde göstermeniz gerekiyor.Yani ders bırakmadan,sınıfta kalmadan okumanız gerekiyor.Dolayısıyla bu Açıkögretim işi gerçekten özveri istiyor.
2 sene üst üste kalırsan Açıkögretim seni okuldan atmıyor fakat Askeriye diyor ki (mecazi):Gel bakalım aslanım senin okumaya niyetin yok,çok okumak istiyorsan gel burdayken de okuyabilirsin çünkü askerdeyken Açıköğretim sınavlarına girebiliyorsun.
 
tabiki var feğer bu senede kalırsan tecili unut aöf okuma hakkın ömür boyu baki
 
selam arkadaşlar ne yazık 2 yıl işletme okudum başaramadım sonra kaydımı sildim iktisada geçtim iksattada bir sene kaldım şimdi ikinci senem bu yılda kalsam devam etme hakkım var mı 05 101985 doğumluyum askerlik 29 yaşına kadar tercih edebilme şansınız var diye duydum doğru acaba şimdiden tşk edrim sevgiler saygılar


2012 yılına kadar tecilli olabiliyorsun 3 yılın kaybolmuş olabilir ama ister kal ister kalma 4. sınıfa geçersen seni askere götürürler ha dersen ki ben 4. sınıfa gelince rapor felan alırım bir kaç ay büte girmek için oyalarım ona birşey diyemem ama 4. sınıftayken askerlik durumu devreye girer sen kafana takma bence okumaya devam et
 
2012 yılına kadar tecilli olabiliyorsun 3 yılın kaybolmuş olabilir ama ister kal ister kalma 4. sınıfa geçersen seni askere götürürler ha dersen ki ben 4. sınıfa gelince rapor felan alırım bir kaç ay büte girmek için oyalarım ona birşey diyemem ama 4. sınıftayken askerlik durumu devreye girer sen kafana takma bence okumaya devam et



tşk edrm ama ben bu senede kalsam 4 sene oluyor ozaman ne olacak kalırsam eğer
 
tşk edrm ama ben bu senede kalsam 4 sene oluyor ozaman ne olacak kalırsam eğer


Bu yılda kalırsan hiç kalmadan dördüncü sınıfa geçince askere gidersin fakat sen dördüncü sınıfa geçtikten sonra ara ara kaçamak kaçamak doktordan rapor alırsan finale kadar idare et askere götürmezler raporu almazsan 4. sınıf bitmeden askersin uzun dönem askerlik yaparsın.
 
Geri
Üst