*selman*
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 4 Nis 2009
- Mesajlar
- 111
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Yaş
- 41
- Şehir
- Adana
selam arkadaşlar ne yazık 2 yıl işletme okudum başaramadım sonra kaydımı sildim iktisada geçtim iksattada bir sene kaldım şimdi ikinci senem bu yılda kalsam devam etme hakkım var mı 05 101985 doğumluyum askerlik 29 yaşına kadar tercih edebilme şansınız var diye duydum doğru acaba şimdiden tşk edrim sevgiler saygılar