ben 1.sınıfı direk geçtim
simdi 2 deyim hayırısı bakalım bitecekmi
atatürk ilke ve inkılap tarihinden ilk, orta ve lisede hiç direk geçmedim ben sayısalcıyım bu ders beni çok korkutuyor
mrblar arkadaşlar! sağlık kurumları işletmeciliğinde okuyup 2.sınıf olan var mı?
ben 1.sınıfı direk geçtim
simdi 2 deyim hayırısı bakalım bitecekmi
atatürk ilke ve inkılap tarihinden ilk, orta ve lisede hiç direk geçmedim ben sayısalcıyım bu ders beni çok korkutuyor