2. sınıf sağlık kurumları işl.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan jojo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

jojo

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
553
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
mrblar arkadaşlar! sağlık kurumları işletmeciliğinde okuyup 2.sınıf olan var mı?
 
slm arkadaşlar okul taksitleri ne zaman odenyo ve bununla ilgili posta gelyomu bide kimlik kartı ne zaman verilecek cevap :confused:
 
bu ayın 27 si son
kimliğini almış olman gerekirdi şimdiye kadar bence
 
hayr ben 1 ci sınıf okuyom mahlesef blmasın çunku saglık kurumlari işletmeciligini okuyan 1ve 2kişi wardr :o
 
ben 1.sınıfı direk geçtim
simdi 2 deyim hayırısı bakalım bitecekmi
atatürk ilke ve inkılap tarihinden ilk, orta ve lisede hiç direk geçmedim ben sayısalcıyım bu ders beni çok korkutuyor
 
ben 1.sınıfı direk geçtim
simdi 2 deyim hayırısı bakalım bitecekmi
atatürk ilke ve inkılap tarihinden ilk, orta ve lisede hiç direk geçmedim ben sayısalcıyım bu ders beni çok korkutuyor

inkilap tarihinden bende çok korkuyorum 15 ünite bide:( hayırlısı bakalım umarım geçeriz.
 
burdaki deneme sınavını yapiim dedim 27 puan tuttu
hep 23 le kalıyordum 4 puan artmış hadi hayırlısı :D
 
maliyet yön.-kaynak plan.-finansal-istatistik dersleriyle nasıl aran sayısal dersler yanii:D
 
onlara göz atmam lazım bi baksam işlem tamam ama tarih fenaaaaa ötesiii
 
selam arkadaşlar bende 2. sınıfım bakalım nolcak hepimiz hayırlısı :)
 
ben 1.sınıfı direk geçtim
simdi 2 deyim hayırısı bakalım bitecekmi
atatürk ilke ve inkılap tarihinden ilk, orta ve lisede hiç direk geçmedim ben sayısalcıyım bu ders beni çok korkutuyor

sadece geçen dönemlerde çıkmış sorulara bak yeter çok soru çöz yaparsın büyütecek birşey yok basit yani....:D:D
 
1. sınıfın konu ve özetlerine kolay ulaşabiliyorduk arkadaşlar.ama bu yıl hiçte öyle olmyacak gibi görünüyor.meslek derslerine geçiş yaptık çünkü.sadece kitaba mı bağlı kalacaz bu yıl.ben kitapdan çalşmak istemiyorum.bu yıl konu ve özetleri çıkmış soruları elinde olan varsa bizlerle paylaşabilirmi.lütfn aama. şimdiden teşekkür...
 
bende ikinci sınıfım
1.sınıfı geçmiş yılların sınav sorularıyla geçtim:D 1lere tavsiyem:D
 
Geri
Üst