yurtdışı, açık öğretim, askerlik..

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan myusufb
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

myusufb

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
35
Selamun aleykum
dün dgs ye girdim ve pek iç açıcı geçmedi.. şimdi sizlere sorum askerliğimin tecili bu şubat a kadar ve ben yurt dışında okumak istiyorum. işimi garantiye alıp burada öğrenci olarak görünüp öyle giriş çıkış yapmak istiyorum. orada üniversite okurken buradaki açıköğretim sınavlarına gelip girme hakkım varmıdır ? yada açıköğretime kaydolmadan yurt dışına çıkmama izin verilirmi.. bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim, teşekkürler.
 
Geri
Üst