yeni kanuna göre askerlik durumu yardım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan erdal734
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

erdal734

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Nis 2009
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
Şehir
Adana
ben 4.sınıfa geçtim fakat bu 8.yılım bu yeni kanuna göre tecilim yapılırmı yoksa 7 yılı geçirdiğim için tecil işlemi yapılmazmı lütfen bilgisi olan arkadaşlar cevap versin.
 
Geri
Üst