Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben 4.sınıfa geçtim fakat bu 8.yılım bu yeni kanuna göre tecilim yapılırmı yoksa 7 yılı geçirdiğim için tecil işlemi yapılmazmı lütfen bilgisi olan arkadaşlar cevap versin.
ben 4.sınıfa geçtim fakat bu 8.yılım bu yeni kanuna göre tecilim yapılırmı yoksa 7 yılı geçirdiğim için tecil işlemi yapılmazmı lütfen bilgisi olan arkadaşlar cevap versin.