Yardım ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan JiMBeaMm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

JiMBeaMm

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
Şehir
Adana
2 yıllıktan 4 yıllıga geçiş yaptırınca kısa dönemden yararlanılmyomuŞ diye duydum arkadaşLar ?

işin aslı böyle mi ?
 
kardeşim sonuçta 4 yılığa terfi ediyorsun ve 4 yıllığı bitirdiğin taktirde kısa dönem yapmaya hak kazanıyorsun:)
 
normal 4 yıllıkdan hıcbır farkın olmuyor ;)detaylar harıc
 
Geri
Üst