J JiMBeaMm Kayıtlı Öğrenci Katılım 20 Ocak 2009 Mesajlar 4 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 37 Şehir Adana 20 Nis 2009 #1 2 yıllıktan 4 yıllıga geçiş yaptırınca kısa dönemden yararlanılmyomuŞ diye duydum arkadaşLar ? işin aslı böyle mi ?
2 yıllıktan 4 yıllıga geçiş yaptırınca kısa dönemden yararlanılmyomuŞ diye duydum arkadaşLar ? işin aslı böyle mi ?
S sessizzlik Kayıtlı Öğrenci Katılım 6 Şub 2009 Mesajlar 163 Tepkime puanı 3 Puan 0 Bölüm MEZUN Şehir İzmir 21 Nis 2009 #2 kardeşim sonuçta 4 yılığa terfi ediyorsun ve 4 yıllığı bitirdiğin taktirde kısa dönem yapmaya hak kazanıyorsun
kardeşim sonuçta 4 yılığa terfi ediyorsun ve 4 yıllığı bitirdiğin taktirde kısa dönem yapmaya hak kazanıyorsun
Т тHєy Kayıtlı Öğrenci Katılım 8 Mar 2009 Mesajlar 75 Tepkime puanı 2 Puan 0 Şehir Adana 21 Nis 2009 #3 normal 4 yıllıkdan hıcbır farkın olmuyor detaylar harıc