Yardım...

oceans166

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Haz 2008
Mesajlar
30
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
arkadaslar bn 2 sınıftayım... daha dogrusu 2 bıttı ama matematık dersı yuzunden 3 e gecemedım bu sene... ve planlarım bozuldu... sımdı askere gıtmk ıstıyorum aynı zamanda da ogrenımımımı surdurmek... askere gıdınce kaydın sılınıyo mu yada devam edebiliyomusun... ve askerı subenın harıcınde okuldan almam gereken yazı falan varmı?.... konu hakkında bılgısı olan yardım ederse sevınırım...
 
Hemen cevap verilebilmesi adına iCeBerG'e özel mesaj atabilirsin... Özel mesaj atabilmek için
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
 
arkadaslar bn 2 sınıftayım... daha dogrusu 2 bıttı ama matematık dersı yuzunden 3 e gecemedım bu sene... ve planlarım bozuldu... sımdı askere gıtmk ıstıyorum aynı zamanda da ogrenımımımı surdurmek... askere gıdınce kaydın sılınıyo mu yada devam edebiliyomusun... ve askerı subenın harıcınde okuldan almam gereken yazı falan varmı?.... konu hakkında bılgısı olan yardım ederse sevınırım...

Hayır kaydınız silinmez , Öğreniminize devam edebilirsiniz;)
 
Öğreniminize Devam Etmek için Açıköğretim Bürosundan Askerlikte Öğrenimini Sürdürmesi İçin Sakınca Yoktur yazısı Almalısınız. Ve Kaydınız Askerde iken Silinmez. Ama Sınavlara Girmek Biraz Sıkıntılı Olabilir. Sınav Zamanları izin Almanız Ve Birliğinizden Çıkmanız Zor Olabilir.
 
Geri
Üst