Yapabiliyor muyuz ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BYXXX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

BYXXX

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
274
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
Şehir
Adana
--Eğer Sevgimizi, İçimizde Haset Olmadan
Paylaşabiliyorsak,

--Dertlerimizi Gizlice Sevinmeden
Bölüşebiliyorsak,

--Kötü Kişi Olmayi Göze Alarak, Birbirimize
Doğruyu Söyleyebiliyorsak,

--Böylece Birbirimizi Yanlişlardan
Koruyabiliyorsak,

--Samimiyetle, Sayginin İnce Çizgisini
Çizebiliyorsak,

--Birbirimizi Yargilamadan Olduğumuz Gibi
Kabul Edebiliyorsak,

--Dünyalara Bedel Bir Dostluğa Sahibiz
Demektir.

Aldiğimiz Kadar Verdiğimiz Böylesi Bir Dostluk,
Çocukluktan Ölüme Dek İnsanoğlunun Edinebileceği En Büyük Zenginlik ,
Kişinin Kendine Verebileceği En Büyük Armağandir
 
Geri
Üst