Yalnızlığım

Sosyolog_60

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
369
Tepkime puanı
1
Puan
0
Bölüm
MEZUN
Şehir
Tokat
Her seherde açarım penceremi
Belki çıkıp gider diye bir umut , yalnızlığım
Diyemem ki karşıma alıp , bırak artık peşimi
Sevinçlerim terk ettiğinde , benimle kalan sadece yalnızlığım

Benim aklım dışarıdayken onun aklı hep bende
Sevgilerim bile beni bu kadar düşünmedi , düşünmez
Kapısında olacağımı bilir , sevinçlerim terk ettiğinde
Vefasızlığıma rağmen bana sırt çevirmez

Zaman olur , saatlerce gözyaşı dökerim boynuna sarılıp
Hemen anlar , sevinçlerimin beni yine yarı yolda bıraktığını
Umudunu kesme der , mutluluğa darılıp
Hak etmeyene bağlanma der , göz göre göre yolda bırakılacağını
 
Geri
Üst