vanilya
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 31 Ocak 2008
- Mesajlar
- 388
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 18
- Yaş
- 41
- Şehir
- Amasya
Vedalar soğuk olur sevgili....
Giderken titredi tüm zerrelerim,
oysa ağustosun ortasında mevsim.
Ellerim buz kesti,
zemheride sokakta kalmış gibi hissettim kendimi.
O kadar üşüdüm ki koşmaya başladım şimdi.
"Vedalar soğuk olur." demişlerdi.
İnanmamış, dudaklarımda alaycı bir tebessümle
gülüp geçmiştim..
Ama haklı çıktılar sevgili,
buz kestim.
Sende sıkı giyin,
üşüme şimdi...
saadet bayri__
Giderken titredi tüm zerrelerim,
oysa ağustosun ortasında mevsim.
Ellerim buz kesti,
zemheride sokakta kalmış gibi hissettim kendimi.
O kadar üşüdüm ki koşmaya başladım şimdi.
"Vedalar soğuk olur." demişlerdi.
İnanmamış, dudaklarımda alaycı bir tebessümle
gülüp geçmiştim..
Ama haklı çıktılar sevgili,
buz kestim.
Sende sıkı giyin,
üşüme şimdi...
saadet bayri__