"vedalar soğuk olur sevgili"

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan vanilya
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vanilya

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
31 Ocak 2008
Mesajlar
388
Tepkime puanı
1
Puan
18
Yaş
41
Şehir
Amasya
Vedalar soğuk olur sevgili....
Giderken titredi tüm zerrelerim,
oysa ağustosun ortasında mevsim.
Ellerim buz kesti,
zemheride sokakta kalmış gibi hissettim kendimi.
O kadar üşüdüm ki koşmaya başladım şimdi.
"Vedalar soğuk olur." demişlerdi.
İnanmamış, dudaklarımda alaycı bir tebessümle
gülüp geçmiştim..
Ama haklı çıktılar sevgili,
buz kestim.
Sende sıkı giyin,
üşüme şimdi...



saadet bayri__
 
teşekkürler vanilya
 
Sende sıkı giyin,
üşüme şimdi...

tokat gibi olmuş bu son sözler
Allahım kimseyi üşütmesin
 
ben de tşk. ederim arkadaşlar.. =)
 
çok teşekkürler...
 
rica ederim ...
 
Yüreğinize sağlık...Yaz günü üşümek bu olsa gerek...
 
gözlerinize sağlık....
 
Geri
Üst