Uyarı belgelesi gelmiş...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gsfatih
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gsfatih

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 May 2012
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
37
30.08.1989 doğumluyum bugün eski oturdugum ildeki komsu aradı ve askerlikten uyarı niteleginde bir belge geldi dedi galiba Ek-c2 belgesini kendim yollamama lazım Ek-c2 illa büroya gitmeden nasıl alabilirim?
Aldıktan sonra askeriye posta yolu ile yollayabilirmiyim?
 
Aöf Bürosuna EK-C2 Belgesini almak icin dilekçe yazıp yolladıgımda onlar belgeleri banamı yollyuor yoksa direk askerlik şubesine mi?

Dilekçeyi nasıl yazmam lazım ne gibi bilgilerin olması lazım?
 
30.08.1989 doğumluyum bugün eski oturdugum ildeki komsu aradı ve askerlikten uyarı niteleginde bir belge geldi dedi galiba Ek-c2 belgesini kendim yollamama lazım Ek-c2 illa büroya gitmeden nasıl alabilirim?
Aldıktan sonra askeriye posta yolu ile yollayabilirmiyim?
Aöf Bürosuna EK-C2 Belgesini almak icin dilekçe yazıp yolladıgımda onlar belgeleri banamı yollyuor yoksa direk askerlik şubesine mi?

Dilekçeyi nasıl yazmam lazım ne gibi bilgilerin olması lazım?

Ekc2 belgesini sen veya 1. dereceden bir yakının senin öğrenci kimliğin ve nufüs cüzdanınla gidip alabilir. Posta ile askerlik şubene gönderebilirsin.
 
Geri
Üst