unforgiven_fb
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 11 Eki 2009
- Mesajlar
- 78
- Tepkime puanı
- 0
- Puan
- 0
- Şehir
- İstanbul
arkadaşlar 3.sınıf olan u.a.i öĞrencileri burada toplanalım. sorunlarımızı bu başlık altında konuşalım.
2011-2012 yeni ders yılında herkeze başarılar diliyorum.hayırlısı olsun.
2011-2012 yeni ders yılında herkeze başarılar diliyorum.hayırlısı olsun.