uluslararası ilişkiler 3.sınıf

unforgiven_fb

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
78
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İstanbul
arkadaşlar 3.sınıf olan u.a.i öĞrencileri burada toplanalım. sorunlarımızı bu başlık altında konuşalım.

2011-2012 yeni ders yılında herkeze başarılar diliyorum.hayırlısı olsun.
 
bende 3.sınıfım bu sene allahın izniyle ilk mezunlar biz olucaz. herkese yeni öğretim yılında başarılar diliyorum. hakkımızda hayırlısı neyse o olsun diyorum. görüşmek dileğiyle...
 
bende 3.sınıfım bu sene allahın izniyle ilk mezunlar biz olucaz. herkese yeni öğretim yılında başarılar diliyorum. hakkımızda hayırlısı neyse o olsun diyorum. görüşmek dileğiyle...

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Hayırlı bir eğitim öretim dönemi geçirirsiniz inşallah.
 
amin inşallah arkadaşım. herkese bu öğretim yılının başarılarla geçmesi dileklerimle. allah sınavlarımızda yardımcımız olsun. herkese saygılar ve sevgiler.. görüşmek üzere.
 
Mrb 3.sınıflar : )

Ben 2.sınıftayım biliyorsunuz bu bölüm yeni olduğu için her dersin çıkmış sınav sorusuna ulaşma şansımız yok.Geçen yıl 2.sınıftaki derslerden en çok hangileri zorladı sizi l..? 2.sınıf hakkında ve derslerinde dikkat etmemiz gereken yerleri neler paylaşırmısınız ?
 
merhaba arkadaşlar.. ben işletme mezunuyum dikey geçişle Uluslararası ilişkiler düşünüyorum.. dersler cok zormu 2 senede rahat bı sekılde bıtırme olaslıgım nedir acaba ?
 
merhaba arkadaşlar.. ben işletme mezunuyum dikey geçişle Uluslararası ilişkiler düşünüyorum.. dersler cok zormu 2 senede rahat bı sekılde bıtırme olaslıgım nedir acaba ?

Çok zor olmamakla birlikte derslere çalıştığın müddetçe 2 yıl içinde bitirirsin.
 
aöf dgs yönetmeliğini okuyabilirsin bunun için. ama hemen söyliyim. dgsden kayit olanlar türkdili I-II derslerinden ve ingilizce I-II derslerinden muaflar. ancak ingilizce 3-4 derslerini alacaklar.
 
Fark derslerle ilgili bişi sormak istiyorum ben de. fark dersleri geçememe durumda bi problem oluyor mu bilen varmi aramizda.?
 
Fark derslerle ilgili bişi sormak istiyorum ben de. fark dersleri geçememe durumda bi problem oluyor mu bilen varmi aramizda.?

Hayır fark dersleri 3.sınıf derslerinden sayıldığı için kaldığınız zamanda bile 4.sınıftan ders alabileceksiniz.
 
arkadaşlar ben 3,sınıf öğrencisiyim forumda ders notlarını bulamıyorum ders notlarına nereden ulaşabilirim bide çıkmış sorulara bana yardımcı olabilirmisiniz teşekkür ederim.
 
arkadaslar dıkey gecısle 3. sınıftan devam edıyorum uluslararası ılıskılere 4. sınıf derslerını bu sene alıp 1 senede bıtırme ımkanı varmıdır acaba yada nasıl oluyo bıdahkı senenın derslerını almak
 
arkadaslar dıkey gecısle 3. sınıftan devam edıyorum uluslararası ılıskılere 4. sınıf derslerını bu sene alıp 1 senede bıtırme ımkanı varmıdır acaba yada nasıl oluyo bıdahkı senenın derslerını almak

2.sınıfta iken üstten ders alarak okulu erken bitirebilirsiniz...Üstten ders alma mevcut dönem dersleri ile birlikte üstten aldıgınız dersler toplamı 45 krediye gecmeyecek sekilde olabiliyor...
 
Dün telefon ettim muaf oluyorsun demişlerdi ama
 
arkadaşlar bnde yeni yazıldım daha öğrenci kartımı almadım bölüm olarakda uluslararası ilişkiler bölümünü sectim yanlız 9 kitap verdi AOF bizim arkadaşda aynı bölümde onda 6 kitap var öğrenci otomosyonundan baktım kitaplara oradada gözükmüyor...
410f6910_orginal.jpg
 
Geri
Üst