uluslar arası ilişkiler öğrencileri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ' Ayk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Elinde aöf uluslararası ilişkiler bölümü 1. Sınıf dersleri olan var mı???
 
Elinde aöf uluslararası ilişkiler bölümü 1. Sınıf ,1.VİZELER İÇİN ders NOTLARI olanLAR var mıDIR ACABA ???
 
Elinde aöf uluslararası ilişkiler bölümü 1. Sınıf ,1.VİZELER İÇİN ders NOTLARI olanLAR var mıDIR ACABA ???
Kimsede yok bölüm yeni olduğu için ilk biziz :) Bu benim ikinci üniversitem nasıl olacak vizeler finaller çakışıyor daha çalışöaya başlamadım :) Notları olan işi ticarete döksün farketmez neyse parası verelim
 
Şu an itibariyle sınava çalışmaya başladım bakalım 18 gün var ve günde iki saat vaktim var inşallah geçeceğim hepsini
 
selam arkadaşer bende varım ama böyle bende varım demekle olmaz karşılklı diyologları sıklaştırırsak daha iyi olur diye düşünüyorum.mesela kaçıncı sınıftasınız nereden yazıyorsunuz takıldığınız konular ne bileyim daha çoğaltabiliriz.
 
ben istanbuldayım. 1. sınıf. iş yerinde daha iyi konuma gelebilmek için ayrıca hayalimdeki okumak istediğim bölüm olduğu için bu bölümdeyim.istanbulda bulunan arkadaşlarla buluşabilir konular üzerinde karşılklı kritikler yapabiliriz
 
ikinci üniversite olayı sayesinde kayıt olduğum bölümüm :)
 
Bende ikinci üniversite olarak okuyorum İstediğim bölümdü İZMİR liyim
 
merhaba arkadaşlar=) birşey sorucam sizlere bu örgüne geçiş işi ne oldu bir bilginiz varmı acaba?
 
bnde varım ama ders notları yok
 
Eeee ! en sonuncu ben olarak geldim. şimdi ne olacak
...
 
uluslararası 2. sınıfta hangi dersler var bilginiz var mı?
 
bende varım ama bu bölüm bana nedense zor geldi peki size zor geldimi?
 
merhaba arkadaslar ben bu bölüme kayıt yaptrmak ıstıyorum bu sene bolumde okuyanlarla konusmak ıcın geldım
 
selam arkadaşer bende varım ama böyle bende varım demekle olmaz karşılklı diyologları sıklaştırırsak daha iyi olur diye düşünüyorum.mesela kaçıncı sınıftasınız nereden yazıyorsunuz takıldığınız konular ne bileyim daha çoğaltabiliriz.

evet arkadaş doğru söylüyorsun birbirimiz ile iletişime geçmeliyiz konuşmalıyız ben 2. sınıfa geçtim sen bu senemi kayıt oldun yoksa sendemi 2. sınıfsın
 
uluslararası 2. sınıfta hangi dersler var bilginiz var mı?

siyasi tarih
uluslararası ilişkilere giriş
istatistik
siyaset bilimi
türkiye ekonomisi
kamu yönetimi
türkiye'nin toplumsal yapısı
atatürk ilkeleri ve inkılap tarihi
 
ben 2009 2010 kayıt yaptırdım yani geçen sene 2. sınıfa 2 dersten borçlu geçtim.bakalım bu sene ne yaparız
evet arkadaş doğru söylüyorsun birbirimiz ile iletişime geçmeliyiz konuşmalıyız ben 2. sınıfa geçtim sen bu senemi kayıt oldun yoksa sendemi 2. sınıfsın
 
arkadaşlar bu bölümde 3. sınıfa giden varmı.
 
Geri
Üst