Kimsede yok bölüm yeni olduğu için ilk bizizElinde aöf uluslararası ilişkiler bölümü 1. Sınıf ,1.VİZELER İÇİN ders NOTLARI olanLAR var mıDIR ACABA ???
bende varım ama bu bölüm bana nedense zor geldi peki size zor geldimi?
selam arkadaşer bende varım ama böyle bende varım demekle olmaz karşılklı diyologları sıklaştırırsak daha iyi olur diye düşünüyorum.mesela kaçıncı sınıftasınız nereden yazıyorsunuz takıldığınız konular ne bileyim daha çoğaltabiliriz.
uluslararası 2. sınıfta hangi dersler var bilginiz var mı?
evet arkadaş doğru söylüyorsun birbirimiz ile iletişime geçmeliyiz konuşmalıyız ben 2. sınıfa geçtim sen bu senemi kayıt oldun yoksa sendemi 2. sınıfsın