uluslar arası ilişkiler öğrencileri

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ' Ayk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
oks bakacaz artık neyse sağol nurcuk:)
 
nur nasıl gidiyo çlşmlar ;) :)
 
iyi gidiyo hazal şu eöğrenme iyi oldu çok yararlı videoları felan indirdim soruları felan da çözüyorum geçmiş yılların senin nasıl gidiyor?
iyi gidiyo şimdilik yardımcı kitapları aşldım ordan çlşıyorum daha çok videolar işe yarıyo yani bende indiriyim o zmn dinlemeyimi yükledin yokda e televzyonu mu?
 
millet özledim sizi yav ne zamndır giremiyorum ne var ne yok ya birbirimizi facede falan görelim tanışalım iyi olmazmı sanal üniversite arkadaşlığı nasıl olur
 
evet arkadaşlar forumumuzu boş bırakmayalım dersler bakımından birbirimizi bırakmayalım dersler konusunda konuşalım yeni konular açalım tartışalım k.i.b
 
biraz daha aktif olsa bu bölüm keşke.
 
biraz daha aktif olsa bu bölüm keşke.
arkadaşım bizde öyle bekliyoruz ama aktiflik bir durum yok bu bölümde konular açalım tartışalım diyoruz ama kimseden ses seda yok yani anlaşılan bazı arkadaşlar üniversiteden mezun olayımda ne olursa olsun maksadıyla girenler var neysee yaaa
 
arkadaşlarda haklı gerçi. bu bölüm yeni açılmış bir bölüm, ben bile daha neyin nasıl olacağı konusunda tereddütteyim nasıl sorular çıkacak felan korkular içindeyim :D
 
selam bende varım da bu 2009 yılında çıkmış soruları kolayca indirebileceğimiz bi yer bilen yok mu yaws
 
ben de varım vanda okuyorum.vanda okuyan arkadaşlar var mı?
 
Geri
Üst