E esmerrr Kayıtlı Öğrenci Katılım 30 Nis 2010 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 30 Nis 2010 #1 selam arkadaşlar..a.ö.f uluslar arası ilişkiler lisans bölümü için ygs den barajı geçmek yeterlimi yoksa lys şart mı!!! acil cvp lütfennn
selam arkadaşlar..a.ö.f uluslar arası ilişkiler lisans bölümü için ygs den barajı geçmek yeterlimi yoksa lys şart mı!!! acil cvp lütfennn
H HistoriaN Kayıtlı Öğrenci Katılım 1 Nis 2010 Mesajlar 20 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 6 May 2010 #2 ygs'den barajı geçmen kâfi.
S sultan01 Kayıtlı Öğrenci Katılım 16 Haz 2010 Mesajlar 3 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 35 Şehir Adana 16 Haz 2010 #3 barajı gecemeyen bu bolume acıktan kayıt yapamıomu yanı acıl cvp
S seher Kayıtlı Öğrenci Katılım 25 Şub 2010 Mesajlar 1,645 Tepkime puanı 5 Puan 18 Şehir Mardin 16 Haz 2010 #4 maalesef yapamaz lisans bölümleri içinbarajı aşmak mecburi
T taylanguney Kayıtlı Öğrenci Katılım 25 Haz 2010 Mesajlar 3 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 41 Şehir Adana 25 Haz 2010 #5 ygs baraj puanı 140 ise ben geçtim lakin 2010 yılında uluslar arası ilişkiler bölümü kayıt tarihleri ne zaman
ygs baraj puanı 140 ise ben geçtim lakin 2010 yılında uluslar arası ilişkiler bölümü kayıt tarihleri ne zaman