uluslar arası ilişkiler için lys şart mı!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan esmerrr
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

esmerrr

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
:confused:selam arkadaşlar..a.ö.f uluslar arası ilişkiler lisans bölümü için ygs den barajı geçmek yeterlimi yoksa lys şart mı!!! acil cvp lütfennn
 
ygs'den barajı geçmen kâfi.
 
barajı gecemeyen bu bolume acıktan kayıt yapamıomu yanı acıl cvp
 
maalesef yapamaz lisans bölümleri içinbarajı aşmak mecburi :)
 
ygs baraj puanı 140 ise ben geçtim lakin 2010 yılında uluslar arası ilişkiler bölümü kayıt tarihleri ne zaman :)
 
Geri
Üst