Türkan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TÜRKANA hakaret edenler, facede orda burada hakkında atıp tutan şerefsizler ilk önce bi kendileri baksınlar bakalım, Türkanın tırnağı kadar olabilirle mi?

o iftiracı hırsız soru çalan sakallılar ahirette yüce mahkemede terazisinin tamamı bakalım bi türkanın terazisinin sağındaki kadar edecekmi ??
 
insanların nasıl bu kadar rahat konuşabildiklerine inanamıyorum biz cennetle filan mı müjdelendik neden bu kadar rahat başkaları için atıp tutabiliyoruz bir hastalık sebebiyle yaşadıklarından nasıl gururlanarak bahsedebiliysunuz belki de daha kötü şartlarda ruhumuzu teslim edeceğiz bu insan imansızda gitmiş olabilir ama müjdelenmişiz kendimizi kurtarmışız gibi konuşmamız bilmiyorum ama tehlikeli sınırlarda olduğumuzun göstergesi

bunun ayrımını yapabilen biri ile aynı ortamda olmak benı mutlu kılıyor.İyi ki varsın teşekkürler=;)
 
TÜRKANA hakaret edenler, facede orda burada hakkında atıp tutan şerefsizler ilk önce bi kendileri baksınlar bakalım, Türkanın tırnağı kadar olabilirle mi?

o iftiracı hırsız soru çalan sakallılar ahirette yüce mahkemede terazisinin tamamı bakalım bi türkanın terazisinin sağındaki kadar edecekmi ??

Herkes Türkan saylanın ahiretine adamış kendini.Herkes dönsün bir kendine baksın önce.Söylediklerinde çok haklısın.Bravo
 
Herkes Türkan saylanın ahiretine adamış kendini.Herkes dönsün bir kendine baksın önce.Söylediklerinde çok haklısın.Bravo

yobaz sakallı f tipi yapılanma kendi kanalında referandum öncesi sözde "kanaat önderi" diye haberlerine konuk ettiği sadece iki tutam sakalı ama TC resmi belgesi olmayan (imamhatip lise mezunu, ilahiyat meslek yüksek okulu, vb) adamları bize önder diye yutturup yorum yaptırırken, Türkan bilim adamı yetiştirdi bilim adamı, hırsız değil!

Türkiye halkı googleda face sağda solda okuduklarına inan bir halk olmasın diye çaba sarfetti Türkan!

bu halk Türkan gibi birini zor bulur ama soru çalıp küçük günahlar büyük sevaplar içindir denen yobazları sürüyle
 
Bence bu konu kapatılsın.Çünkü bu ülkedeki fukara beyinler Türkan hoca gibi kıymetli birinin değerini asla anlamazlar.O yaptıkları ile varoldu.Eminim hayatta olsaydı ispatsız ve boş konuşan bu insanları umursamazdı.Onu takdir eden biri olarak bende aynı şekilde bu tip insanları umursamayıp tek kelime yazmayacagım.Mekanı cennet olsun.
 
onu ALLAH bilir.. bu senin yaklaşımın ve yorumun ben senin gibi düşünmüyorum..
yardıım etceği çocuğun ailesini araştırp annesi kapalıysa yardım etmeyip diğerlerine yardım eden bir kadına yardım sevet diyemem..
sen diyorsan bilemem bu senin fikrin..
yarıca kimlere yardım ettiğide ortada..
burda asılsız konuşmuyoruz..
 
Din düşmanı bir ınsanın nasıl avukatı oluyorsunuz ? Demekkı sızlerde onun gıbısız, onun gibi düşünüyorsunuz.
 
peki en adil yargılanacağı yere ulaştığı halde yargılayanlara neden bişey demiyorsunuz...??

parayla imanın kimde olduğu belli olmazmış...onun nasıl göçtüğünü ne hislerle gittiğini ne biliyorsunuz insanlar kendileriyle ilgilenmeli bence bakalım imanlı olarak ölebilecekmiyiz onu düşünmeliler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst